czwartek, 14 sierpnia 2014

Po prostu love

Sądzę, że miłość to trudne do zdefiniowania zjawisko, każdy ma swoją definicję, dzieci również. 



„Miłość jest wtedy, gdy moja mama robi kawę dla mojego taty 
i bierze łyka zanim mu ją da, 
by sprawdzić czy dobrze smakuje.”
Daniel –lat 7


 „Moja mama kocha mnie bardziej niż ktokolwiek inny.
Tylko ona całuje mnie na dobranoc.”
Zosia –lat 6 



„Wiem, że moja starsza siostra mnie kocha ponieważ oddaje mi wszystkie swoje stare ciuchy
 i musi chodzić po sklepach i kupować nowe.”
Oliwia –lat 4




„Miłość jest wtedy, gdy mamusia daje tatusiowi najlepszy kawałek kurczaka.”
Ewa –lat 5 


 
„Miłość to to co sprawia, że się uśmiechasz gdy jesteś zmęczony.”
Jasiu –4 lata


Drewniana dekoracja, Stojące litery,Dekoracja ślubna,Dekoracje ślubne

Made with love

 dostępny  TUTAJ


A Wy co sądzicie o miłości?

Ewa

23 komentarze:

  1. Musisz jednak przyznać Ewuś, że dzieci o miłosci wypowiadają się w sposób taki, że aż porywa serca :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. usmiech pojawil mi się na twarzy gdy to czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak można dzieci nie kochać... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłość po prostu jest, bez definicji. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny post aż chwyta za serce.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłośc...,kiedy zmęczona i niezbyt "zrobiona" siedzę i coś dłubię..a mąż szybkim krokiem do mnie podchodzi i mówi: naszła mnie ogromną chęć pocałowania cię:)...zawsze robi mi się ciepło ....cudowny post:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze kiedyś nadarzy się okazja,to chętnie zacytuję to co napisałaś.
      Pozdrawiam Męża:)

      Usuń
  7. Ach te dzieciaki,urocze :) Miłość to motor naszego działania, miłość nadaje sens naszemu życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające te wyznania:) - cudny post:) Dla mnie miłość do odpowiedzialność.. A napis - prześliczny! Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzruszona..jak zwykle...ech..:)) a miłość?to najbardziej wzruszające słowo świata...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś przepiękny post, aż mam ciarki :))) u mnie z opóźnieniem, ale w niedzielę również ten napis będzie w sklepie. Czasem nie ogarniam tego czas, pędzi wszystko i nie daję rady zrobić wielu rzeczy, które planuję od dawna. Muszę ponadrabiać zaległości. Buziaki dla Ciebie :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Miłość...to uczucie bez definicji :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wartościowy wpis, urocze zdjęcia, taki proces twórczy od kuchni. Wypowiedziami dzieci złapałaś mnie za serce, dziękuję Ci za to!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny post zmuszający do refleksji :)
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny post :) Ja zaproponuje przepis dla dorosłych: na 2 kostki lodu 1 część Johna Graya, 1 część Christiana Greya (proporcje można ewentualnie zmieniać wedle gustu, byle nie przesłodzić ani nie zrobić zbyt wytrawnego), umiejętnie mieszamy (nie wstrząsamy), przelewamy do dłuuuugiej szklanki, powstałej pianki sprzeczności nie zdmuchujemy (pomaga zachować świeżość drinka) i pijemy przez słomkę ciesząc się chwilą :) Skutki uboczne intuicyjnie i bardzo trafnie zauważyli i opisali powyżej Daniel i Jasiu :) Polecam! Paweł B.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nikt lepiej tego nie ujmie niż dzieci :) Miłość jest w codziennym życiu, przy prozaicznych czynnościach, choć czasem trzeba dać jej trochę polotu, dodać skrzydeł, bo łatwo się przyzwyczajamy i zapominamy, że to co najważniejsze mamy zawsze u boku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłość...to piękne słowo, ale chyba życie i codzienność pokazuje czym jest naprawdę, bo w rzeczach prostych i zwykłych, w czynach spontanicznych i byciu po prostu razem, jest miłość...:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic dodać nic ująć...my z mężem nie obchodzimy kolejnych rocznic zawarcia małżeństwa ( nikt z nas o rocznicy nie pamięta)...kiedyś zastanawialiśmy się dlaczego tak jest i doszliśmy do wniosku, że każdy dzień razem jest dla nas wyjątkowy...przecież ktoś kiedyś powiedział że "szczęśliwi czasu nie liczą" ;-). Dobrego dnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nikt tak nie potrafi w prost mówić jak dzieci :) Aż mi się łezka w oku zakręciła :)
    Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "moja miłość to zwykła codzienność"... moja też :)
    a tak mi się przypomniało, jak kiedyś jakiś maluch powiedział, że jak człowiek jest zakochany, to chodzi taki "oczadziały"! i coś w tym jest ;p
    literki śliczne :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...