niedziela, 26 stycznia 2014

Cytryna,czosnek,majeranek

Miałam nadzieję, że w tym roku zima o nas zapomniała,ale nic z tego.Pewnie trzeba przywyknąć, bo szybko nie odpuści. W każdym razie ja czułam przedwiośnie...
W związku ze zmiana diety dorzuciłam do swojego jadłospisu kilka produktów. Zdecydowanie przeważają w niej owoce i warzywa. Majeranek w wersji parzonej to nowość w mojej kuchni. Wyczytałam, że jest świetny na kaszel i katar, ma również właściwości rozgrzewające.

 









Żeby nie wyjść na malkontenta dopowiem, że dostrzegam też dobre strony tej pory roku, np. długie wieczory, które uwielbiam spędzać przy maszynie do szycia lub w pracowni wycinając w drewnie.

Poniżej kilka zdjęć torby z breloczkiem, którą uszyłam wczorajszego wieczoru.






        

                                           Życzę ciepła:)

                                                 Ewa

                                  


9 komentarzy:

  1. Świetna torba :). Podoba mi się napis i ten breloczek, cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tu się tworzy coś fajnego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podoba.Dobre słowo to wiatr w żagle...Zapraszam do ponownych odwiedzin:)

      Usuń
  3. pierwsze zdjęcia świetneeee, oddające klimat :)
    super pomysł na torbe a bryloczek jest cudny, plus za dużą kreatywność, ważne aby robić coś z pasją i wychodzi genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też liczyłam bardziej na wiosnę niż na zimę, ale cóż, przynajmniej dzieci się cieszą :) Torba i breloczek świetne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda,dzieci mają radochę...Pamiętam,jak byłam mała i z bratem klęczeliśmy na wersalce,opierając się o parapet i patrzyliśmy pod lampę na ulicy,bo tam było dobrze widać,czy śnieg sypie mocno,czy nie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachniało majerankiem, zima odejdzie więc szybciej. Majeranek ją rozgrzeje i pewnie pójdzie na zakupy. Nie będziemy jej w tym przeszkadzać. Jak musi to niech wróci za rok.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...