wtorek, 11 marca 2014

Candy


Do wygrania drewniany zestaw z serii 8087
w skład którego wchodzi:
skrzynka,koń i serce

Candy

             
      Aby wziąć udział w Candy należy:  
  • zostawić komentarz pod postem
  • umieścić powyższy baner na swoim blogu
  • polubić Funpage SeeHome (TUTAJ
  • będzie mi miło jeśli udostępnisz zdjęcie candy na fb (ale nie jest to warunek konieczny)
  • zostać obserwatorem bloga (będzie mi miło, ale nie jest to warunek konieczny) ostatnio pojawiają się problemy techniczne z tym związane, więc jeśli nadal macie taką ochotę podpowiadam, jak to ominąć:) W blogger (z lewej strony) jest coś takiego jak lista czytelnicza-tam opcja dodaj-wystarczy wpisać adres bloga i gotowe:)))
  • jeśli nie prowadzisz bloga proszę o pozostawienie maila w komentarzu
  • nagrodę wysyłam na terenie Polski
  • po spełnieniu warunków proszę o informację "warunki spełnione" (przy okazji zgłoszenia do candy)

166 komentarzy:

  1. :), z wielką chęcią biorę udział w zabawie, zestaw cudo :)! Królik bardzo przekonujący ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze,że bierzesz udział w zabawie.Pamiętam Twój komentarz pod moim pierwszym Candy jak rozpoczynałam pisanie bloga.Dodał mi wiary i dał nadzieję,że jakoś będzie...Dziękuję:)

      Usuń
    2. bardzo lubię do Ciebie zaglądać, tworzysz piękne rzeczy :), trzymam kciuki za dalsze sukcesy!

      Usuń
  2. o ja tez z radoscia powalcze o te skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie zgłaszam się - piękne nagrody , bardzo piękne :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie można odmówić królikowi! Cudowne rzeczy, bardzo cudowne...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie królik będzie miał nadal zajęcie...:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. to moje wymarzone nagrody! :))))))
    skąd organizator & przedstawiciel wiedzieli?
    JUPI! :)
    zapisuję się i zabieram baner :)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było łatwo wytypować tylko jeden przedmiot...Po burzliwej naradzie padło na ten zestaw.Jestem ooogromnie zadowolona,że się spodobał...:)

      Usuń
  6. dobry wieczór :) w koniku zakochała się moja córka - wielka wielbicielka koni wszelakich. przyznaję - nagroda byłaby dla niej! życzę miłego wieczora - Jagna (jagnuca@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię konie...w takim razie trzymam kciuki:)
      Pozdrowienia dla Córki:)

      Usuń
  7. Cudeńka! Śliczny konik, serduszko i skrzynka!:) Zapisuję się!:) Banerek jest u mnie już na blogu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o tym zestawie!!! :) Same cudeńka :) Z chęcią przyłączam się do zabawy.
    fb: Katarzyna Kawulska

    Zapraszam do siebie (również na candy):
    www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i liczę na szczęście:) I rzecz jasna szczęścia życzę:)

      Usuń
  9. AAA! Biorę udział i to już! Cuda, no po prostu cuda! A zwłaszcza ta skrzyneczka, moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga! Powiadają,że marzenia się spełniają...:)

      Usuń
    2. Podobno tak, więc siedzę, czekam i po cichu liczę na łut szczęścia ;) No i tak w ramach formalności informuję, że "warunki spełnione" - pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Po takie nagrody zawsze ustawię się z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie ustawiam się w kolejce, choc do wyranych szczescia nie mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby wygrać trzeba grać,więc ten warunek już spełniony.
      PS Ja też nigdy nic nie wygrałam,więc czasami odpuszczam,ale to chyba błąd,bo nie daję sobie i wygranej szansy:)

      Usuń
  12. Ale wspaniałości! Koniecznie zgłaszam swój udział:)
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. z przyjemnością staję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na następne CANDY u Ciebie,bo tym razem szczęście mi nie dopisało...:)

      Usuń
  14. warunki spełnione, zgłaszam więc swoją CANDYdaturę po te wspaniałości, ogromnie mi się podobają takie drewniane dodatki, cudny komplet :)))))
    pozdrawiam ciepło, Aśko

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękności! Warunki spełnione i łudzę się, że szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności :) chcę :)
    Warunki spełnione, fb zaliczony, obserwuję już dawno przez bloglovin, banerek jest.
    Pozdrawiam
    Ola
    http://zebybylokolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kiedyś decoupage i...nie wyszło:) Chyba jestem zbyt niecierpliwa:)
      Dlatego podziwiam i gratuluję pięknych prac:)

      Usuń
  17. Ależ piękności! Biorę udział w zabawie oczywiście :) Warunki spełnione!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zadanie wykonane :) Zgłaszam się do zabawy :))

    PS nagrody cudne:))

    Miłej nocki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zadanie wykonane":)))))) Zgłoszenie przyjęte:))
      Bardzo dziękuję i również dobrej nocy:)

      Usuń
  19. Jejku jak ja się cieszę że tutaj dziś trafiłam. Zapisuję się :-) nagrody są przepiękne. Myślę, że wszystko polubiłam, wkleiłam i udostępniłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się ciesze,że poznaję tak miłe i otwarte osoby:)Cudowne rzeczy szyjesz...uwielbiam Twoje lalki:)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie :-). A ja uwielbiam Twoje rzeczy. :-). Pozdrawiam

      Usuń
  20. Ustawiam się w kolejce :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A warunki spełnione :-)

      Usuń
    2. Krępuje mnie stawianie warunków,ale chyba tak musi być,w każdym razie tak to działa...
      No i dzięki nim mamy okazję się poznać...:)

      Usuń
    3. Zasady to zasady :-) Mi tylko pomagają :-)

      Usuń
  21. Dołączam i dziękuję za zaproszenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z checia biore udzial w zabawie. Nagrody idealnie pasuja do pokoju mojego synka.Warunki spelnilam, zpraszam na mojego bloga http://softtoyformylittleboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny zestaw zapisuję się, pozdrawiam:-)
    funpage polubiony, banerek na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja się z chęcią zapiszę... warunki spełniłam, chciałam Cię dodać do Obserwowanych ale wyskakuje mi jakiś błąd ... mimo wszystko będziesz na moim pasku bocznym i będę odwiedzać ;-). Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja się zgłaszam do zabawy,na fb polubiłam a na blogu wkleiłam baner :) chętnie też poobserwuje :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyciągam łapki do candy - cudowny zestaw.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie http://my-little-nest.blogspot.com/
    Pliszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za wizytę i oczywiście - zapraszam częściej ;-)
    Jeśli chodzi o obserwowanie - u mnie jest wszystko w porządku, po prostu może trzeba poczekać, aż wszystko się załaduje, pozdrawiam serdecznie!! ;-)

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuję się choć nie wiem, czy się kwalifikuję bo nie mam FB, ale już obserwuję :)
    A mnie też obserwowanie z bocznego paska nie wyszło, dodałam łopatologicznie przez ustawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam znaleźć maila to dopiszę tu:
      w bloggerze w liście czytelniczej jest klik „dodaj”. W okienku „Dodaj z URL-a” wkleiłam adres Twojego bloga i zatwierdziłam klikiem „obserwuj” i już :)

      Usuń
  29. Śliczne candy, banerek u mnie na blogu:-) FB niestety nie posiadam.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Jakie skarby...i ten konik, cichutko o nim marzę :D
    Ustawiam się grzecznie w kolejce i chętnie zostaję na dłużej

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne CANDY zapisuję się :-). nie mam tylko fb

    OdpowiedzUsuń
  32. no proszę jak trafiłam w dziesiątkę :)))) najpierw się porozglądam ,a potem zabieram banerek do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też marzę o wygranej:))) banerek tutajhttp://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    Pozdrawiam i warunki spełnione!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne drewienka :) Ustawiam się w kolejce. Banerek na blogu ourplace.pl, dodałam do obserwowanych lubię jako Monika Mi. Warunki spełnione :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj drewniane dekoracje to ja bardzo lubię) Przy okazji zapraszam na swoje candy -----> http://negatyfffka.blogspot.com/2014/03/candy-u-negatyfffki.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj,ach marze o takiej skrzyneczce,jak mozna wiec to zapisze sie i ja po nia:)Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Udział z ogromną przyjemnością wzięłam, warunki spełniłam, banerek tutaj umieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    I z niecierpliwością czekam na losowanie, ponieważ takie piękności drewniane... Ajjj wykorzystałabym je do jakiś sesji z pewnością :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj zakochałam się ... piękności , szczególnie ta skrzyneczka mnie urzekła :) banerek u mnie na blogu http://kuzniamaliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zestaw piękny więc i ja spróbuję o niego "powalczyć" :)
    Warunki spełnione. Banerek na moim blogu: https://rekodzielo-emi.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne! Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  41. no to nie może i mnie tu zabraknąć :) oczywiście warunki spełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Warunki spełnione:-) z miła chęcią zostanę tu na dluuuugoooo:-) świetne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mogłabym odmówic zajączkowi :)
    i zgłaszam się do zabawy
    Baner na http://luna-decodesign.blogspot.com/
    Zapraszam również na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale śliczności! Staje więc grzecznie w kolejce i liczę na łut szczęścia :) Obserwuję jako Marika

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się ;) ... i pozdrawiam - M.
    PS - baner na blogu, obserwuję, choć nie "lubię", bo nie ma mnie na FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam candy! Ile ja znalazłam ciekawych blogów dzięki nim!!! A że uwielbiam też drewno to z przyjemnością spróbuję swojego szczęścia :)
    Lubię na FB jako Anna Radziach i Kolorowe Szaleństwo :)
    Banerek zostawiam tu: http://anna-radziach.blogspot.com/
    I teraz mocno trzymam za siebie kciuki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. warunki spełnione, nawet te nie wymagane, na facebooku jako Małgorzata Mendrala ustawiam sie w kolejce-cudne gadżety klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Warunki spełnione! Biorę udział w zabawie:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Trafiłam do Ciebie dziś po raz pierwszy a tu candy :) pozwolę się wpisać na listę i liczę na szczęście :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Warunki spełnione,chętnie bardzo zresztą:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne nagrody, baaardzo w moim stylu, będę przeszczęśliwa jeśli wygram.
    Oczywiście spełniłam wszystkie warunki...
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  52. Coś mi dziś komputer nie pomagał w zalogowaniu się u Ciebie, ale byłam wytrwała i jestem!!!
    Piękne nagrody przyszykowałaś. Fajnie wyglądały by w świątecznej aranżacji, więc liczę na szczęście :)))
    Pozdrawiam serdecznie-H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam w wolnej chwili Twój sklep, piękne rzeczy :)
      Zapraszam do zabawy u mnie :)))

      Usuń
  53. Rewelacja, Chętnie wezmę udział, warunki spełnione;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się. Mam ochotę na konia, by podarować go siostrze - miłośniczce koni ;)
    Pozdrawiam.
    aggie171@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie do zabawy :) Warunki spełniłam, więc biorę udział w candy. Baner tu: http://pani-kredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. warunki spełnione i ustawiam się w kolejeczce.
    mulinka5656@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny zestaw! Z przyjemnością przyłączam się do zabawy tylko nie leć biedakowi po premii :) Banerek tutaj: http://tildomania.blogspot.com/. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj, jaki cudny komplet. Ustawiam się i..warunki spełnione:))

    OdpowiedzUsuń
  59. Jaka kolejka!!! Ustawiam się z nadzieją, że te drewniane cuda trafią do mnie :) warunki już spełniam, ale niestety nie udaje mi się zaobserwowanie bloga - wyskakuje info, że żądanie nie może być spełnione (?) cokolwiek to znaczy - nie ważne i tak będę obserwować z ogromną przyjemnością :)))
    baner dodaję u siebie, na fb polubiłam :))))
    serdecznie pozdrawiam :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  60. Oooo ja tez ustawiam sie w kolejke ... niextety ja tez nie moge obserwowac bloga... wyskakuje mi to samo oco u Mile Maison ... :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale piękne rzeczy przygotowałaś Kochana! Ustawiam się w tej gigantycznej kolejce:-) Już wszystkie warunki spełniłam!
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  62. warunki spełnione :) nie mam bloga, ale to co mogłam wykonałam :) pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuję za zaproszenie i chętnie skorzystam. Królik przydałby się do moich tulipanów. :Warunki spełnione - niestety nie wszystkie nie mam fb. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. ja także dopisuję się po te cudeńka, warunki spełnione
    baner tu:
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapisuję sie z przyjemnością i zawiadamiam, że warunki spełnione:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  66. Spełniłam zajęczo-królicze warunki i staję w ogonku, bo warto, naprawdę - pięknie tu! :) Justyna
    rudolfina(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że królik(?) zdołał Cię przekonać. Też mam problem,żeby królika nie nazwać zającem i odwrotnie...:)))
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  67. Warunki spełniłam i czekam z niecierpliwością na losowanie :) http://cosiaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko leci,zostały tylko(?) 2 tygodnie...:))

      Usuń
  68. Już wywiązuję się ze wszystkich obowiązków i dopisuję do listy tak wielu zainteresowanych. Może wreszcie dopisze i mi szczęście:)
    Pozdrawiam Ania
    www.adhome-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Staję w ogonku, baner już u mnie:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam dołączam dziś do grona obserwatorów i zgłaszam się do udziału w candy. Warunki spełnione :) pozdrawiam i zapraszam do mnie ku-polechtaniu-duszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i cieszę się,że się przyłączyłaś do zabawy:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  71. Dziękuję serdecznie za zaproszenie! Już jestem i z chęcią zapisuję się w kolejkę-niemała!
    Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dobrego tygodnia:)

      Usuń
  72. Z wielką przyjemnością dopisuję się do listy chętnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Warunki spełnione :) Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie na Candy, oczywiście wyrażam chęć :)

    Pozdrawiam, udanego tygodnia! Kamila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że przyjęłaś zaproszenie:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  74. Wspaniałe nagrody, dopisuję sie i ja:) pozdrawiam, ell
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. To jeszcze ja :) Pieknie tu!
    Pozdrawiam,
    K. (blue.crayon@gazeta.pl)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuję się i ja ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. warunki spełnione :) Pozdrawiam dalkini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Z wielką chęcią wezmę udział, warunki spełnione
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. ubóstwiam drewienka :)
    chciałabym się nauczyć je wycinać
    na fb lubie jako Ewelina Wie.....
    na blogu jako futrzak1694 ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. to i ja się skusze stanąć w kolejce :)
    na fb polubione-udostepnione , jak się uda dodam do obserwowanych , info na pasku bocznym bloga jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Kolejka dluga..bardzo dluga..mimo wszystko ustawiam sie i cierpliwie czekam na wyniki :)
    Pozdrawiam
    Anita :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękny zestaw :) Chętnie się nim zaopiekuje :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  83. Blog przejrzysty, interesujący i bardzo inspirujący. Zestaw przepiękny, dlatego zgłaszam się równie i ja jofrompoland@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  84. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    na fb:Bernadeta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajny zestaw, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  86. o czym więcej jeszcze można marzyć na wiosnę, piękny zestaw
    i jak pięknie Pan zając zaprasza, banerek dodałam tu http://agea-happiness.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Agea

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo dziękuję Wszystkim
    za miłe komentarze i wzięcie udziału w Candy.
    Serdecznie witam nowych obserwatorów:)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  88. oj tyle osób się wpisało ..ale też spróbuję bo nagrody przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Witaj:) I ja wezmę udział w zabawie z wielką przyjemnością, tworzysz wspaniałe przedmioty! Pozdrawiam:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  90. Konik z Dalarny w pięknym, naturalnym i minimalistycznym stylu - już skradł moje serce (nie drewniane). Ustawiam się także, choć kolejka już taka długa!
    Warunki spełnione: baner z linkiem na blogu, na FB polubione jako Szwecjoblog.

    Wiosennie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zajrzeć na Twojego bloga,żeby wiedzieć jakie masz serce:)
      Bardzo lubię Skandynawię i z wielkim zainteresowaniem pochłaniam Twoje teksty.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  91. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie u mnie na pasku bocznym
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  92. Kolejka długaśna, ale może mi się poszczęści w końcu nie zawsze mamy Prima Aprilis:-)
    Banerek na moim blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały problem techniczny, link do Waszej strony nie działa:-( Nie wiem co zrobić????

      Usuń
    2. Już działa:-) Jednak trochę techniki i się człowiek gubi:-(

      Usuń
    3. Rzeczywiście są jakieś problemy.Najważniejsze,że się udało:)
      Serdecznie Cię pozdrawiam

      Usuń
  93. WITAJ
    ZESTAW WSPANIAŁY.
    Z OGROMNA PRZYJEMNOŚCIĄ DOŁĄCZAM SIĘ DO ZABAWY.
    BLOGA OBSERWUJE - JAKO ANONIMEK ;)
    POZDRAWIAM
    DOROTA (dorsto9321@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale,że Ci się podoba:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  94. Ja też powalczę - jak lew :)
    Pozdrawiam
    tulipan_@Poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Chetnie dołączam do zabawy:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  96. To i ja staję w kolejce ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  97. Warunki spełnione :)
    na fb: Angelika Janas
    banerek: decubox.blogspot.com
    janas.angela@gmail.com

    Piękne te Twoje rzeczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Warunki spełnione ! :)

    I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Warunki spełnione ;> Bardzo chętnie biorę udział i zgłaszam się, ponieważ nagrody są świetne ;>
    Baner na blogu: http://joyintesting.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Andżelika S.
    Lubię na fb jako: Mateusz Michalski
    Udostępnienie na fb: https://www.facebook.com/mateusz.michalski.93/posts/262442957261257?stream_ref=1
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się,że Ci się podobają:)
      Dobrego tygodnia:)

      Usuń
  100. Warunki spełnione :)
    na FB: Sabi Sabi
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    isthemagic@gmail.com
    a tu Sabi S.
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Warunki spełnione:-) na fb obserwuje jako J.F. banerek również wstawiony na zabicgloda.blogspot.com.
    Jesem zdania ,że niezwykle osoby posiadają niecodzienne dary i ich zadaniem jest się nimi dzielić.Ty tak robisz:-)
    Pozdrawiam wiosennie w ten niewiosenny dzień....:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję:)
      Dla mnie to co Ty robisz jest okryte tajemnicą:) Widać nie można robić wszystkiego...
      Serdecznie Cię pozdrawiam:)))

      Usuń
  102. nagrody pachnące drewnem, Lubię to! :) chętnie wezmę udział
    warunki spełnione (no może poza FB bo nie korzystam)
    Pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą świeżutkie,prosto spod piły,więc i pachnieć będą...:)))

      Usuń
  103. Nie byłabym sobą gdybym nie ustawiła się w kolejce. :)))

    OdpowiedzUsuń
  104. Czy ogonek się kończy, bo się ustawiam po te cudeńka... Agusia W z Z.

    OdpowiedzUsuń
  105. Uff jeszcze się załapałam ma te cudowności. Banerek u mnie na blogu na dole strony. Obserwuję na FB jako Ewelina Sz.

    OdpowiedzUsuń
  106. Piękne nagrody. Zapisuję się z wielką chęcią.
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie na candy sówkowe
    www.niebowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. o rany jaka długa kolejka chętnych ;) ale wcale mnie to nie dziwi - tyle pięknych rzeczy u Pani ;) a nagrody cudne.
    Warunki spełnione ;) Zapraszam do nas: http://use-your-wings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękne nagrody
    Zapisuję się, obserwuję na fb jako Magdalena B.

    OdpowiedzUsuń
  109. Witam, Witam!
    O piękne nagrody powalczyć warto. Szanse me marne przy tej konkrecji...pomysły nietuzinkowe więc i głowy szalone ;)
    Wymagane warunki spełnione:
    FB: Just Yna
    Blog: yust-yna.blogspot.com
    Mail: justyna.paris@gmail.com

    Pozdrawiam Pana kulturalnego ;)
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      i gratuluję talentu krasomówczego:) Pan kulturalny obecnie przebywa na urlopie,ale dziękuje za pozdrowienia:)
      Pozdrawiamy również.

      Usuń
  110. Cuda, cudeńka :) i ja piszę się na takie nagrody! :)

    Mail: eve20@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Dopisuję się do zabawy prawie w ostatniej chwili, i długo się wahałam czy tak wypada, ale prezenty cudne!
    Warunki spełniłam. Link na moim blogu: www.zaplatana.blogspot.com
    Przy okazji zapraszam na moje candy, które kończy się jutro :)
    Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...