poniedziałek, 25 maja 2015

Wybierz torbę dla siebie. Rozdanie ze sklepem internetowym seehome.pl

 Zapraszam Was do udziału w zabawie,
w której do wygrania będzie jedna z letnich toreb 
dostępna w sklepie www.seehome.pl
Sama nie będę narzucać Wam nagrody,
 bo tym razem to Wy zdecydujecie, 
którą z nich widziałybyście na swoim ramieniu :) 


Do wyboru macie jedną z czterech toreb dostępnych pod poniższymi linkami:

Wygrywa jedna osoba,która wybierze dla siebie torbę
spośród powyższych propozycji.
Bawimy się tu i na facebooku.

Torba na ramię,Torba na zakupy,Torba w paski,Torba na plażę





Aby wziąć udział w Candy należy: 
  • zostawić komentarz pod postem wyrażając chęć udziału w zabawie, proszę podać którą torbę wybieracie  (1,2,3 lub 4)
  • umieścić powyższy baner na swoim blogu
  • polubić Fanpage SeeHome (TUTAJ)  jeśli masz konto na fb
  • udostępnić zdjęcie candy na fb i zaprosić znajomego
  • jeśli nie prowadzisz bloga proszę o pozostawienie maila w komentarzu
 



61 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie biorę udział w zabawie :)))
    Pierwsza torba to prawdziwe cudeńko ;)
    Milutkiego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście się piszę! Bardzo podobają mi się wszystkie, ale z chęcią przygarnę nr 1.
    Ślę pozdrowienia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe cuda w wakacyjnym klimacie. Moja faworytka to numer 3:)
    Pozdrawiam. Magda. sidoruk@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się zapisuję. Najbardziej podoba mi się nr 2 ze względu na połączenie sznura i minimalnych dekoracji na torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na fb juz zostawiłam komentarz i spełniłam warunki, teraz czas na bloga! Mój wybór to torba nr 3 a banerek umieszczony zostaje na blogu www.pod-czworka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się piszę na torbę z kotwicą...wg linka to pozycja nr 2....i banerek na blogu. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 jest super!
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1431479233828511&id=100008993431168
    madpa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko,Ewciu ale dałaś orzech do zgryzienia ;p Wszystkie są piękne a ja uwielbiam taki morski styl,idealny na lato! Wahałabym się między 1 a 3 a może 2?
    Chętnie zatem ustawię się w kolejkę a jak bym ewentualnie wygrała to wtedy się zdecyduję ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda śliczna, ale najbardziej wpadła mi w oko torba nr 2 :)
    Zasady spełnione.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są :) Bawię się. Chyba 3 bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. torba nr 3 jaby co hihihihi :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy i wybieram torbę nr2 ;))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szaleństwo:) Zwariowałam i wyboru dokonać nie potrafię, bo wszystkie wspaniałe. Tak się miotam między 2 a 3...

    OdpowiedzUsuń
  15. 3 torba mnie woła- będę twoja.... wiec zapraszam ja do siebie :) ;)))
    Serdecznie pozdrawiam-H

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu, wszystkie piękne. Jeśli trzeba jednak wybrać, to ja bym tak chętnie nr 2 przygarnęła ...:). Staję w kolejce, może się uda ;). Banerek na blogu już umieszczam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie Torby świetne, marinistyczne, idealne na lato ! Z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)
    Ciężki wybór, waham się między 2 a 3 , wybieram nr 3 !
    Banerek wstawiam u siebie na blogu i fanpage jako Inspiracje W Moim Mieszkaniu.
    Ciepło pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są... :))) Chyba wybrałabym nr 3 :) Baner zamieszczam na blogu pod zakładką "konkursy".

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu torby nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie są cudne, ale nr 3 skradła moje serducho! Jeśli można ustawiam się w kolejce chętnych do przygarnięcia którejś torby. pozdrowienia serdeczne Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, Twoje torby są PRZEPIĘKNE!!!!! Kazda jest oryginalna i cudna!
    Mnie najbardziej przypadły do gustu 3 i 4:)
    cudownego tygodnia kochana! buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. są świetne, nie mogłam się zdecydować, ale ostatecznie wybrałam torbę numer 2 :)
    baner wisi już na blogu... o tu -----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te torby. Kojarzą mi się z latem i odpoczynkiem. Zgłaszam się do zabawy i marzę o torbie numer 2:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawiam się w kolejce :)
    najbardziej podoba mi się torba z kotwicą, numer 2 :)
    pozdrawiam
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Stoję w kolejce po Nr.1 :-)
    aga.e.mica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Z miłą chęcią wezmę udział w Twojej zabawie. Ustawiam się w kolejce po no 3. :-))
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  27. Startuję i ja. Banerek na: bandaolafa.blogspot.com gdzie gorąco zapraszam.
    A torba... nr 1.
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  28. Dołączam do zabawy :) Wybieram bardzo fajna torbę nr 3 :)
    Zapraszam także do mnie na www.niezchin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybieram nr 1.
    Ale wszystkie są przepiękne :-)))
    Udostępniam na FB i u siebie na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękności! Najbardziej jednak wpadła mi w oko torba z nr 1:) Dołączam więc do zabawy i liczę na szczęście :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ewuś, "torba kotwica" jest dla mnie numerem jeden :D Dzięki za zorganizowanie tej fajnej zabawy, nagrody są naprawdę piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje serce bije do 4 :) na fb już bylam ;)
    ewela0708@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Biorę udział :) Wybieram torbę nr 2.
    Na fb lubię jako Honsia Honsia
    Udostępniłam na fb.
    Baner: http://zrecenzowano.blogspot.com/p/konkursyrozdania.html
    E-mail: czytelniczka27@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkie torby mi się podobają ale stawiam na nr.4 :)
    warunki spełnione :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne te torby!!! Zapisuję się! Po zastanowieniu wybieram nr 3
    http://zaciszescrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bawię się z Wami. Wybieram torbę nr 3
    Baner zabieram : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. i ja dołączam nr 4 poproszę :)
    a banerek u mnie na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zabieram banerek i marzy mi się torba z kotwicą jest cudna. Pozdrawiam ----

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam :-)
    chętnie wezmę udział w zabawie. Wybieram torbę nr 3.
    Pozdrawiam, Ewa
    ewanowak22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Torba z kotwicą powinna trafić bliziutko morza , tzn do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mieszkam nad morzem i nie mam torby z kotwicą- WSTYD!!!! Zgłaszam się i Ja w takim razie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Myślę od tygodnia, na którą się zdecydować - wybor jest bardzo trudny...
    W koncu, drogą losowania, wyłoniłam nr 3 :D

    Baner już na blogu, na fb także udostępnione
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. łażę sobie po necie i co widzę u innych ??? bo u mnie na liście blogów jakiś kurcze zastój w informacji jest ......
    number one jest dla mnie numero uno :)))) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się w kolejce po torbę nr 4:))) Z wielką nadzieją czekam na wyniki:)))
    Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne torby wybrałabym dla siebie nr 1. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Torba nr 2 urzekła mnie najbardziej .

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj,jak mozna to zapisuje sie na torbe nr.4. Wszystkie sa przesliczne ale ta najbardziej mnie urzekla.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja chętnie stanę w kolejce, oryginalna nie będę-wybieram nr. 1-siostra się w niej zakochała, a swojej nie oddam:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie piękne, bardzo w moim stylu. Ta z kotwicą mnie totalnie zauroczyła - klasyczna, piękna, z mocnym akcentem - taki konkret i kropka nad i w marynarskiej stylizacji. Bardzo, bardzo lubię! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajne torby :) Mój faworyt to nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wybieram torbę numer 4 - czwórka zreszta to moja ulubiona cyfra:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wybieram torbę 3 jest świetna i id dawna na nią spoglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pannie Matce marzy się numerek 1!Polubione z blogowego fanpage.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak mam wybrać tylko jedną, jak one wszystkie takie cudowne!lecz coś mi podpowiada, że numer 3 będzie idealna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne. Moim faworytem jest torba nr 2 - chętnie bym przygarnęła :) Banerek na blogu. Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  56. Torba nr 4 :)
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. takie cukierasy a ja przegapiłam :/ fuck!
    Buziaki Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja chętnie przygarnę numerek 2. ;-). Nie mam bloga, wie podaję mój adres e-mail: wioletta.makles@gmail.com. Pozdrawiam Wioletta

    OdpowiedzUsuń
  59. No tak...daty nie zauważyłam...;-(

    OdpowiedzUsuń

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...